BibTex RIS Cite

iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?

Year 2005, Volume: 13 Issue: 54, 9 - 16, 21.08.2015

Abstract

iyinde ':ulundugumuz bilgi 9ag1, gtintirni.iz profesyonellerinin dolay1s1yla hern irelerin degi$en toplumun gercklerine uyum saglarken, yaga uygun bilgi, beceri, tutum vc davran1$lan kazanm1 olmas1n1 zorunlu k1lrnaktad1r. Bu yakl nnla ele ald1g1m1zda hem irelik egitiminin ogrencilerine; yarat1c1 ve ele$tirel di.i i.inn1e, sorun yOzme, kat1hmc1 ve duyarh alma, h1zh ve doi?;ru karar verrne, i$birligini ogrenrne gibi cvrensel 6ze!likleri kazandirmas1 gerekmektedir. Bu Ozelliklerin kazan1lrnas1 ise ogretrne-6grenme si.irccinde i birligine dayah ogrenme gibi aktif ogretim yakl nnlanna yer verilrnesi  ile mtimktindilr.

Bu 1naka!ede i birligine daya\J ogrcnmenin tan1m1, ten1cl ilkeleri ve hcm irelik cgitimindeki ycri tizerinde durulmaktad1r.

Anahtar Kelin1eler: i$birliginc DayalI Ogrenme, Hem irelik Egitimi

Year 2005, Volume: 13 Issue: 54, 9 - 16, 21.08.2015

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language English
Journal Section Reviews
Authors

Hülya Kaya

Emine Akçin This is me

Publication Date August 21, 2015
Published in Issue Year 2005 Volume: 13 Issue: 54

Cite

APA Kaya, H., & Akçin, E. (2015). iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?. Florence Nightingale Journal of Nursing, 13(54), 9-16.
AMA Kaya H, Akçin E. iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?. Florence Nightingale Journal of Nursing. September 2015;13(54):9-16.
Chicago Kaya, Hülya, and Emine Akçin. “iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13, no. 54 (September 2015): 9-16.
EndNote Kaya H, Akçin E (September 1, 2015) iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?. Florence Nightingale Journal of Nursing 13 54 9–16.
IEEE H. Kaya and E. Akçin, “iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?”, Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 13, no. 54, pp. 9–16, 2015.
ISNAD Kaya, Hülya - Akçin, Emine. “iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13/54 (September 2015), 9-16.
JAMA Kaya H, Akçin E. iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13:9–16.
MLA Kaya, Hülya and Emine Akçin. “iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?”. Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 13, no. 54, 2015, pp. 9-16.
Vancouver Kaya H, Akçin E. iŞBiRLiĞiNE DAYALI ÖĞRENME NEDiR? HEMŞiRELiK EĞiTiMiNDEKi YERi NEDiR?. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13(54):9-16.