avatar
Abdullah Çağrı Biber Prof. Dr. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 26 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 57
26 Yayın
10 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
57 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.708202
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1965

4

2

1965

0

1

2137

0

1

2707

1

1

531

Yayınlar

0

165

0

594

Mathematical Values in Turkish High School Mathematics Textbooks
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.1004395
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 378

0

378

1

531

0

483

Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.708202
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1965

2

1965

Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar: Raşit Güzel, Abdullah Çağrı Biber
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2464
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1461

0

1461

1

2707

0

415

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arası İlişkilendirmeler
Yazarlar: Semahat İncikabı, Abdullah Çağrı Biber
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415690
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3327

0

3327

1

2137

0

1284

0

1756

0

3484

0

1001

0

3309

An Investigation of 8th Grade Students’ Knowledge about Linear Equations
DOI: 10.30703/cije.321339
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1171

0

1171

Yayınlar

1

1

531

Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.708202
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1965

4

2

1965

Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar: Raşit Güzel, Abdullah Çağrı Biber
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2464
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1461

1

0

1461

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arası İlişkilendirmeler
Yazarlar: Semahat İncikabı, Abdullah Çağrı Biber
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415690
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3327

4

0

3327

2

0

1284

1

0

1756

1

0

3484

2

0

1433

3

0

1940

Matematik Öğretmenlerinin 5E Öğretim Modeline Yönelik Görüşleri
DOI: 10.17556/jef.02989
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3309

6

0

3309

An Investigation of 8th Grade Students’ Knowledge about Linear Equations
DOI: 10.30703/cije.321339
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1171

1

0

1171

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.