avatar
Mehmet Kara Prof. Dr. Gazi Üniversitesi
Yayın 36 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 22
36 Yayın
23 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Dilbilim Dilsel Yapılar (Fonoloji, Morfoloji ve Sözdizimi dahil) Fonetik ve Konuşma Bilimi Türk Dili ve Edebiyatı Türkçe Eğitimi

Kurum

Gazi Üniversitesi

Popüler Yayınları

Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Metinlerindeki Bağdaşıklık Görünümleri
Yazarlar: Mehmet Kara , Adem Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1410

0

1

1410

2

1

2602

3

1

1708

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2116

3

1

2116

Yayınlar

0

250

0

344

0

26

0

36

0

81

0

37

0

1007

0

4824

Dil Eğitiminde Göz İzleme Tekniğinin Kullanılması
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkophone
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1421

0

1421

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2116

1

2116

0

77

0

1683

0

1381

1

2602

0

63

0

6760

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğrencilerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Yunus Emre Çekici
Yayın Bilgisi: 2017 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1779

0

1779

NASREDDİN HOCA FIKRALARINDA KALIP SÖZLER
Yazarlar: Mehmet Kara , Betül Yıldırım
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 36

0

36

Hakas Türkçesinde Bildirme İfadesi
Yazarlar: Mehmet Kara
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14

0

14

1

109

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğretmenlerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Funda Kutay
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2268

0

2268

1

1410

Yayınlar

1

0

439

3

0

1007

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2116

3

1

2116

TÖMER Türkçe Öğretim Programlarının Bilişsel Stratejiler Açısından İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.575801
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1683

7

0

1683

3

1

1708

2

1

2602

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.